15 sie 2013

Przerwa

Uwaga! Uwaga! Uwaga! Uwaga!

Zawieszam bloga na czas nie wiem jak długi. Straciłam jakąkolwiek chęć na pisane. Wy nie komentujecie, co w ogóle mnie nie zachęca, a ja mam ostatnio nieciekawy okres pełen łez.
Nie będę wam się tłumaczyć co i jak. Po prostu powiem zwięźle i krótko : jest ze mną źle pod względem psychicznym. Znowu.
A wy zamiast komentować, to olewacie moja twórczość x.x
Licznik się nabija. Na bloga jak i na daną notkę, a pod spodem ledwo dwa powiadomienia.
Smutne *sop sop*

A teraz żegnam. Jak mnie ktoś szukał, to jestem non stop na twitterze.
Sayonara!




2 komentarze:

  1. Jestem tym ziomkiem z gifa :-(
    Przepraszam, że nie komentuje bo że mnie leń.
    I ciocia Hisako cię rozumie też miałam taki okres nawet nie dawno i wiedz, że jestem z tobą całym serduchem <3
    Pamiętaj nigdy nie jesteś sama. :3
    ~Hisako~

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie odkryłam Twojego bloga, aha. Więc ja tu siedzę sobie i czekam az Ci się polepszy bo jesteś cudowna, piszesz świetnie i w ogóle jejciu kocham Twoją twórczość! <3

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń