15 mar 2014

Konnichiwa

       Nie będzie to długa notka. Chciałam tylko napisać, że miałam troszkę ciężko teraz, ale wracam. Piszę 5 rozdział 2min'owego Trouble, więc jest dobrze. Wróciłam do pisania, więc trzeba brać garściami. Chciałabym również zawiadomić, że Trouble rozdział 8, 18 oraz 19 są już całkowicie napisane. Lubię wyrywać się w tworzeniu na przód do rzeczy, które lubię więc piszę z wyprzedzeniem. Mam zamiar wziąć się w końcu w garść i stać się jako tako odpowiedzialnym bloggerem. Chociaż trochę, haha ~ :D Także więc część 5 2min'a pojawi się jutro na blogu. Więc liczę na jakiekolwiek komentarze. Nawet nie wiecie jak to motywuje. Bez nich mam poczucie, że jestem po części bezwartościowa i nie ma sensu pisać. Naprawdę zależy mi na waszych opiniach. Jak na niczym innym w tej chwili. 

Nie przedłużając, miłego wieczoru. Czekajcie na nowy rozdział, one-shoty i inne wytwory mojej fantazji. Czasami może nawet dam swoje fanarty. Ale to jak sobie zasłużycie. Na razie słabo wam idzie ;p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń