7 kwi 2014

Fatum czy coś. Whatever.


Zepsuty laptop pokrzyżował mi plany dodania 6 oraz 7 rozdziału Trouble. Kolejne problemy z blogiem. XD Także nie krzyczcie na mnie, ponieważ to całkowicie nie jest moja wina ^^ Oraz jak widzicie kochani jest nowy szablon na blogu, który zawdzięczam administratorce fanpeig'a @LovatoMusicPL jeśli pamięć mnie nie myli. Czekając, aż naprawią mi laptopa, piszę sobie powoli w zeszycie. Także jak tylko naprawią mi komputer, wrzucę tutaj najnowsze rozdziały 2min'owego opowiadania oraz one-shot, który stworzyłam kilka dni temu. Trzymajcie kciuki, żeby szybko i sprawnie to poszło. I czekajcie, czekajcie, czekajcie ^^ 

1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do Liebster Award
    Szczegóły na
    opowiadanie-jongkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń